вторник, 15 ноября 2011 г.

შეფასების რუბრიკა


კრიტერიუმები
დაბალი
1–3
საშუალო
4–5
 კარგი
6–7
მაღალი
8–10 
 ამოცანის შესაბამისი
გეომეტრიული ობიექტების
შექმნა.
 ვერ აგებს ამოცანის  ადეკვატურ  ნახაზს აგებს ამოცანის შესაბამისი ნახაზებიდან მხოლოდ ერთს ახდენს გეომეტრიულ  აგებებს მხოლოდ ხარვეზებით  ზუსტად აგებს ამოცანის  ადეკვატურ ნახაზებს.
 საზომი ხელსაწყოების  გამოყენება გამოთვლები არ არის სწორი მეტნაკლებად იყენებს ხელსაწყოს, მაგრამ გამოთვლები არ არის სწორი. იყენებს საზომ ხელსაწყოს მაგრამ გამოთვლების წარმართვას  ვერ ახდენს ბოლომდე.  გააჩნია ხელსაწყოების გამოყენების სრული უნარ –ჩვევები, გამოთვლები სრულად შეესაბამება  მასალას
 მოდელირებით
ამოცანის ამოხსნა
 ვერ ახერხებს ამოცანის შესაბამისი მოდელების შექმნას მეტ–ნაკლებლად ახერხებს ამოცანის  შესაბამისი მოდელების შექმნას მაგრამ ვერ ხსნის ამოცანას სამკუთხედების მოდელებით ახდენს შესაბამისი ნახაზის შექმნას მაგრამ გამოთვლებს წარმართავს არასწორად. ნახაზი სწორად შეესაბამება ამოცანას.ახდენს სრულ რეალიზებას.
 მსჯელობა–დასაბუთებაარაადექვატურად
იყენებს მათემატიკურ ცნებებს,ტერმინებს
ვერ ახდენს ამონახსნის დასაბუთებას.
 იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად
საჭირო ზოგიერთ ტერმინს.ნაწილობრივ
წარმოადგენს ამონახსნის დასაბუთებას.
 იყენებს შესაბამისი ცნებებისა და დებულებების  უმეტესობას ,თუმცა ხარვეზებით ახდენს ამონახსნის დასაბუთებას იყენებს ყველა ცნებას  და დებულებას.სწორად ახდენს ამოცანის ამონახსნის დასაბუთებას
 მთლიანი შთაბეჭდილება მიზანი არ არის მიღწეული მინიმალურად  არის მიღწეული მიზანი მიღწეულია გარკვეული მიზანი მიზანი სრულად არის მიღწეული

Комментариев нет:

Отправить комментарий