პროექტის პორტფოლიო
სასწავლო თემის ავტორი
|
||
სახელი და გვარი
|
ელისო მოწონელიძე
|
|
რაიონი
|
ცაგერი
|
|
სკოლა
|
ტვიშის საჯარო
|
|
სოფელი
|
ტვიში
|
|
თემის
მონახაზი
|
||
თემის დასახელება
|
||
გეომეტრია და
სილამაზე.
|
||
თემის შინაარსი
|
||
მოსწავლეები გაეცნობიან
გეომეტრიული გარდაქმნების გამოყენებას დეკორატიულ ხელოვნებაში,
საპროექტო საქმეში.
. მოიძიებენ ხუროთმოძღვრული ორნამენტების ნიმუშებს
და აწარმოებენ მათ
გამოკვლევას გეომეტრიულ გარდაქმნათა გამოყენებით, შეძლებენ
პარკეტის საკუთარი ვარიანტის
შექმნას.
|
||
საგანი
|
||
მათემატიკა
|
||
დონე/კლასი
|
||
მე-2,
მე-9კლ.
|
||
განხორციელების დროის ჩარჩო
12 45 წუთიანი გაკვეთილი. 3კვირა.
|
||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
||
მათ. IX. 9
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული
გარდაქმნებისა და მათი
კომპოზიციების კვლევა და
გამოყენება.
.
გარდაქმნის კომპოზიცია, ასაბუთებს თავის
მოსაზრებას.
შეიძლება, თუ არა
მოცემული გარდაქმნის გამოყენებით, მოცემული
ფიგურისაგან მეორე
მოცემული ფიგურის მიღება
.
დასაბუთებისათვის
შესაძლებელია თუ არა
სიბრტყის დაფარვა, ახდენს
დაფარვის დემონსტრირებას სიბრტყის
ნაწილზე.
|
||
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
|
||
.
|
||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
||
ზოგადი კითხვა
|
|
|
თემატური კითხვები
|
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
რა არის
ორნამენტი?, რა არის
პარკეტი? როგორი სახის
გეომეტრიულ გარდაქმნებს ვიცნობთ? რას
ეწოდება ვექტორი? როგორ
გამოვიყენოთ ვექტორი გეომეტრიულ
გარდაქმნებში?
|
|
შეფასების გეგმა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შშეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოსწავლეთა პროვოცირებისათვის
დასმული კითხვების შემდეგ იწყება დისკუსია .
თითოეული ჯგუფი
აკეთებს შუალედურ პრეზენტაციას რომლის შედეგს
ვაფასებ პრეზენტაციის რუბრიკით. ჯგუფების მუშაობაზე მიმდინარეობს დაკვირვება. პროექტის ბოლოს
კეთდება პრეზენტაციას.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა
საკითხები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ელექტრონული
პრეზენტაციების და საგამომცემლო პროგრამებში მუშაობის
გამოცდილება.
ინტე რნეტში
ინფორმაციის მოძიება.
გეომეტრიული
გარდაქმნები და მათი
გამოყენება პრაქტიკაში.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო
პროცედურები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საინფორმაციო ბუკლეტის
საშუალებით ვატყობინებ მოსწავლეებს , რომ
ვიწყებთ პროექტზე მუშაობას. მოსწავლეები შეიკრიბებიან საკლასო ოთახში
გავაცნობ პროექტის მიმდინარეობის პერიოდში გადასაჭრელ ამოცანებს. მოსწავლეებს დავყოფ ჯგუფებად_კლასში 18
მოსწავლეა ისინი დაეწყობიან სიმაღლის მიხედვით და გაითვლიან სამ
რიგად. სამის
ჯერადი რიგის მქონე
მოსწავლეები შექმნიან ერთ ჯგუფს,
ორის ჯერადი რიგის
მქონე მოსწავავლეები მეორე
ჯგუფს. დარჩენილები მესამე
ჯგუფს.
თითოეული ჯგუფი ირჩევს ლიდერს .
ჯგუფებში დავალებები
განაწილდება ჩემი მითითებებით.
მოსწავლეები
დამოუკიდებელი მუშაობის დაწყებამდე პასუხობენ შეკითხვებს.
თითოეული ჯგუფი წინარე
ცოდნის გააქტიურებიათვის ამოხსნის
2 ამოცანას. სამუშაოს დასრულებისას მოახდენენ
პრეზენტაციას.
I ჯგუფის მოსწავლეები ინტერნეტის საშუალებით მოიძიებენ
ინფორმაციას დეკორატიული ხელოვნების შესახებ. მოაგროვებენ დეკორატიული ხელოვნების ნიმუშებს, მოახდენენ მათ
კვლვას, აკეთებენ დასკვნას. ჯგუფი
შექმნის ორნამენტის საკუთარ
ვარიანტს.
II ჯგუფის მოსწავლეები შეაგროვებენ მასალებს
ხუროთმოძღვრული ორნამენტების ნიმუშების
შესახებ
მოახდენენ ქართული და
სხვა ქვეყნების ორნამენტებს მოახდენენ
მათ გე.ომეტრიულ კვლევას. ჯგუფი
შექმნის
ხუროთმოძღვრული
ორნამენტის საკუთარ ვარიანტს.
IIIჯგუფი აგროვებს ინფორმაციას პარკეტის
შესახებ იკვლევს მას და
ქმნის პარკეტის საკუთარ
ვარიანტს.
თითოეული ჯგუფის ლიდერი
აკეთებს ნამუშევრის
პრეზენტაციას.
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
||
|
სპეციალური საჭიროებები
|
მივცემ
კონკრეტულ დავალებას: სლაიდების
მოძიება, ვორდის ფაილზე
მუშაობა,
თანაჯგუფელის დახმარებით.
შეკითხვებზე პასუხობს
ზეპირად.
|
|
არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების
ენა არ არის მშობლიური)
|
მიეცემა შესაძებლობა
საკუთარ ენაზე იმუშაოს
კომპიუტერთან.
ისარგებლებს მასწავლებლის დახმარებით
მათემატიკური ენის სრულყოფილი დაუფლებისათვის.
|
უ
|
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
მოსწავლეს მიეცემა
ამოცანები უფრო რთული პრობლემური
საკითხებით.
|
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
|
||
ფოტოკამერა
კომპიუტერი
(ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტკავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო
აღჭურვილობა.
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
||
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ელფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
|
ბეჭდვითი მასალები
|
2.
А. Н. КОЛМОГОРОВ. ПАРКЕТИ ИЗ
ПРАВИЛНЫХ МНОГОУГОЛНИКОВ.
3.О.
МИХАИЛОВ.
ОДИННАДЦАТ ПРАВИЛНЫ ПАРКЕТОВ.
4.ა. ბენდუქიძე. მათემატიკა, სერიოზული და სახალიხო.
5.д. подоу. Геометрия и искуство.
Москва.1980.
6. ა.პოგორელოვი. გეომეტრია
7_11.
|
ინვენტარი/მასალები
|
საკანცელარიო ნივთები| თაბახის
ფურცლები, საწერი საშულებები, ფერადი
ფანქრები. სახაზავი საშუალებები.
|
ინტერნეტრესურსები
|
http:||www. Patticerhate. ge.
http:||www. Stitching. ge|ornamenti.
http:||kvant,
mccme.ru.|1977|03 ornamenty.
Htm.
Lemill.net.
|
სხვა რესურსები
|
პროექტის დასრულებისას პრეზენტაციაზე მოიწვევენ სხვა
ჯგუფის მოსწავლეებს
და მშობლებს.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий